Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
    Strona główna » Regulamin
    Darmowa dostawa 2

    Regulamin

    Regulamin sklepu

    Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego działającego pod adresem Lux-Wood Łukasz Gmyz, 23-460 Józefów, ul. Przemysłowa 6 E

    Informujemy,że właścicielem i prowadzącym w/w Sklep Internetowy jest Łukasz Gmyz

     

    I  DANE KONTAKTOWE

    telefon: 515-155-313

    adres poczty elektronicznej e-mail: sklep@oakandsteel.pl

    Informujemy Państwa, że niniejszy regulamin stanowi  integralną część Transakcji zakupu  pomiędzy Klientem a Sklepem .

    Regulamin  zostaje udostępniony Państwu  zgodnie z wymogami art. 8 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144 z 2002 r., poz. 1204 z późn. zm.) a równocześnie (wraz z pozostałymi dokumentami sporządzanymi przy zawarciu Transakcji) stanowi wypełnienie obowiązku informacyjnego przewidzianego treścią art. 12 ust.1 oraz art. 18 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz.827).

    Prosimy, by Państwo zapoznali się uważnie z regulaminem i jego treścią   przed  dokonaniem  zakupu w sklepie internetowym.

    Przy zawieraniu transakcji  Klient akceptuje postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie

     

      II  WYJASNIENIE OKREŚLEŃ

    1. Klient – osoba fizyczna korzystająca ze strony sklepu, w tym dokonująca Transakcji, lub osoba prawna względnie jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, w imieniu której dokonywana jest Transakcja;
    2. Transakcja – umowa pomiędzy Klientem a Spółką, której przedmiotem jest zakup przez Klienta od Sklepu Towaru zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu, na podstawie Zamówienia złożonego przez Klienta i potwierdzonego przez Sklep;
    3. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
    4. Regulamin – niniejszy dokument
    5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym, których opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów
    6. Sklep Internetowy (Sklep) – strona internetowa, za pośrednictwem której Klient może w szczególności składać Zamówienia, zapoznać się z ofertą Sprzedawcy
    7. Sprzedawca – Łukasz Gmyz, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Lux – Wood Łukasz Gmyz, ul. Przemysłowa 6E,  23-460 Józefów, nip:918-192-97-14


       III. WYMOGI TECHNICZNE
     

    1. Sklep nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Strony na urządzeniu Klienta w przypadku niespełnienia minimalnych wymogów określonych w niniejszej części.
    2. W systemie komputerowym Klienta korzystającego ze Strony mogą zostać zapisane  pliki cookies, tj. informacje przekazywane przez serwer Strony na komputer Klienta.
    3. W celu zabezpieczenia własnego urządzenia oraz informacji pozostawionych na Stronie Klient powinien postępować zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami bezpieczeństwa w sieci.
    4. Klient w każdej chwili ma prawo zablokować  powyższe  funkcjonalności w swojej przeglądarce internetowej. Nie wpływa to w żaden sposób na możliwość realizacji Transakcji.

     

    IV WARUNKI KORZYSTANIA ZE STRONY PRZEZ KLIENTA

        1.Przekazując swoje dane w ramach korzystania ze Strony, Klient ma obowiązek podawania informacji prawdziwych

    1. Klient nie może przekazywać treści niezgodnych z prawem, lub mogących utrudnić Sklepowi korzystanie ze strony.
    2. W przypadku naruszenia przez Klienta powyższych postanowień, Sklep może :

           - zablokować dostęp Klienta do Strony,

           -zablokować konto Klienta,

          - powiadomić właściwe organy o stwierdzeniu lub podejrzeniu naruszenia przepisów prawa

    .      - może domagać się naprawienia szkody poniesionej w wyniku bezprawnych działań Klienta,

           - jednocześnie nie ponosi odpowiedzialności za jakąkolwiek szkodę poniesioną przez Klienta w wyniku jego działań niezgodnych z niniejszym postanowieniem lub innych działań stanowiących naruszenie prawa.

       

    V Zamówienia 

        1 .Klient może dokonać Transakcji, składając Zamówienie przy użyciu:

        - formularza dostępnego na Stronie

        - mailowo

          z zastrzeżeniem postanowień poniższych.

    a/ Sklep Internetowy oraz możliwość złożenia Zamówienia są co do zasady dostępne dla Klienta przez cały czas, tj. 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

    b/ o wszelkich planowanych przerwach w dostępie do Strony Klienci będą w miarę możliwości powiadamiani z odpowiednim wyprzedzeniem

    c/ Towary oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych, wprowadzone na polski rynek zgodnie z przepisami prawa.

    2. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem Strony www lub za pośrednictwem maila.

    3. Prawidłowo złożone Zamówienie zostaje potwierdzone informacją zwrotną, zawierającą numer identyfikacyjny Zamówienia oraz komplet danych podanych przez Klienta przy składaniu Zamówienia (względnie dane pochodzące z konta Klienta), przekazaną na podany przez Klienta adres email.

    4. W przypadku braku  potwierdzenia Zamówienia w przeciągu trzech dni roboczych, Klient powinien skontaktować się ze Sklepem Internetowym na adres mailowy sklep@oakandsteel.pl  lub telefonicznie  - kontakt 515 155 313, 505 449 424

    5. Klient składając Zamówienie szczegółowo określa cechy charakterystyczne zamawianego Towaru (w szczególności model, rozmiar lub grubość).

    Jednocześnie Sklep  informuje, że szczegóły wyglądu zewnętrznego Towarów (w szczególności kolory i odcienie) widoczne na urządzeniach Klienta (monitor, wyświetlacz) lub na wykonanych przez Klienta wydrukach przy wykorzystaniu urządzeń drukujących mogą różnić się od rzeczywistych, w zależności od indywidualnych właściwości i ustawień tych urządzeń.

    W sytuacjach wzbudzających wątpliwość co do treści Zamówienia lub danych Klienta składającego Zamówienie, pracownik Sklepu Internetowego może skontaktować się z Klientem telefonicznie lub emailem w celu wyjaśnienia wątpliwości. W tym celu skłądając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych.

    W sytuacji, gdy Sklep  nie może wykonać zobowiązania z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez Klienta, pracownik sklepu może zaproponować Klientowi spełnienie świadczenia, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą lub  cenę.

     6. Przed dokonaniem wysyłki Towaru objętego Zamówieniem, Klient ma prawo odstąpić od Transakcji  lub dokonać modyfikacji Zamówienia, składając  oświadczenie i w tym  zakresie w formie wiadomości poczty elektronicznej wysłanej na adres email sklep@oakandsteel.pl

    Powyższe uprawnienie do odstąpienia od Transakcji jest niezależne od opisanego poniżej uprawnienia do odstąpienia od Transakcji i zwrotu Towaru

    Dostarczenie zamówionego Towaru następuje w terminach podanych na stronie internetowej, z uwagi na fakt, iż różne towary mają różny czas realizacji  przy czym za początek biegu terminu liczony jest dzień zaksięgowania płatności na rachunku bankowych Sklepu Internetowego

         

    7. Zamówiony Towar dostarczany jest Klientowi przez doręczyciela wybranego przez  Lux – Wood Łukasz Gmyz. Ceny Towarów oferowanych w Sklepie Internetowym wyrażone są w walucie polskiej i obejmują podatek VAT.

    8.Ceny Towarów dostarczanych w ramach Transakcji co do zasady nie zawierają kosztów dostarczenia z wyjątkiem towarów opisanych na stronie jako „cena zawiera koszt transportu”.
    9. Termin realizacji jest podany w dniach roboczych.

       

    VI Płatności

    1.W ramach wykonania Transakcji, Klient może dokonać Płatności na wskazany numer rachunku bankowego w formie przedpłaty.

     Klient dokonujący płatności w formie przelewu zwykłego, powinien dokonać Płatności w terminie 7 dni od daty złożenia Zamówienia.

    W przypadku upływu terminu, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Sklep uprawniony jest do odstąpienia od Transakcji.

    2.Płatność uznaje się za dokonaną po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sklepu, w przypadku przelewu zwykłego

     

    VII REKLAMACJE

    Sklep  dostarcza Towary wolne od wad w rozumieniu art. 5561 kodeksu cywilnego.

        Na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady oraz określonych poniżej Klient ma prawo złożenia reklamacji.

    Zgłoszenie reklamacji przez Klienta może, ale nie musi, nastąpić poprzez przesłanie do Sklepu wypełnionego czytelnie formularza reklamacyjnego (stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu) pocztą na adres: sklep@oakandsteel.pl

    (z dopiskiem: „REKLAMACJA”).

    Zgłaszając reklamację Klient powinien w szczególności określić swoje żądanie związane z wadliwością Towaru

    Żądania przysługujące z tytułu rękojmi wymienione zostały w formularzu reklamacyjnym

    Informujemy, że różnice pomiędzy wyglądem Towaru dostarczonego w ramach Transakcji, a fotografią na Stronie, wynikające wyłącznie z właściwości urządzeń stosowanych przez Klienta (monitor, wyświetlacz, drukarka itp.), w szczególności różnice w odcieniach, mogą nie zostać uznane za  niezgodność Towaru z umową i obciążać Sklep.

    W przypadku stwierdzenia tego rodzaju różnic (jeżeli powodują one u Klienta obniżenie lub brak satysfakcji z zakupu Towaru)  Klientowi przysługuje skorzystanie z prawa zwrot w ciągu 14 dni nie zaś z, drogi reklamacyjnej.

    Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest wykazanie przez Klienta faktu zawarcia Transakcji. W celu sprawnego przebiegu procesu reklamacyjnego sugeruje się przesłanie wraz z reklamacją dowodu zawarcia Transakcji (najlepiej oryginału faktury VAT).

    Klient wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi zobowiązany jest dostarczyć wadliwy Towar na własny koszt   na adres 23-460 Józefów ul. Przemysłowa 6e  W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną, Sklep zwróci Klientowi koszt przesyłki na rachunek bankowy przez niego wskazany w ciągi 7 dni od daty uwzględnienia reklamacji

    Wykonywanie uprawnień z tytułu rękojmi uzasadniające obciążenie Sklepu  kosztami dostarczenia Towaru ma miejsce jedynie w przypadku, gdy reklamacja Klienta jest uzasadniona. W przypadku  nieuzasadnionej reklamacji, koszt ponownej wysyłki obciąża Klienta

    Reklamowany Towar powinien zostać dostarczony Sklepowi w stanie kompletnym i czystym.

    Informuje się, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sklep  jest odpowiedzialny za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia na Klienta niebezpieczeństwa lub wynikły z przyczyny, która tkwiła w Towarze w tej chwili.

     Na jest  wadą  obciążających Sklep :

    uszkodzenia spowodowane zwykłym, normalnym zużyciem Towaru,

    uszkodzenia mechaniczne Towaru,

    uszkodzenia spowodowane nienależytym użytkowaniem Towaru, w szczególności złą konserwacją lub brakiem konserwacji, przemoczeniem, używaniem w sposób niezgodny z przeznaczeniem, lub złym dopasowaniem.

     

    VII ZWROTY TOWARÓW NIEZWIĄZANE Z WYKONYWANIEM UPRAWNIEŃ Z TYTUŁU RĘKOJMI

    Klient ma prawo odstąpić od dokonanej Transakcji, składając w terminie 14 dni od daty objęcia w posiadanie Towaru będącego przedmiotem Transakcji

     

     W tym celu zobowiązany jest złożyc, jednoznaczne oświadczenie (na przykład w formie pisma wysłanego pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną)a przed  upływem 14 dni.

    Oświadczenie o odstąpieniu od Transakcji może, ale nie musi być sporządzone przy wykorzystaniu formularza oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji („o zwrocie Towaru”) stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.

    Jeżeli Klient zdecyduje się wysłać oświadczenie pocztą, powinno być ono skierowanena adres: 23-460 Józefów ul. Przemysłowa 6e Łukasz Gmyz Lux-Wood

     

    Wykonując prawo odstąpienia Klient powinien też wykazać fakt zawarcia Transakcji.

    Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od Transakcji następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sklep od  Klienta oświadczenia o odstąpieniu

    Klient otrzymuje zwrot należnej mu kwoty na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu.

    Zwrot towaru następuje na koszt Klienta na adres wskazany przez Sklep.

     

    INNE

     

    Prosimy, aby Klient dokładnie obejrzał przesyłkę bezpośrednio po jej doręczeniu, przed potwierdzeniem jej odbioru doręczycielowi, w celu ustalenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych Towaru (jego opakowania).

     

    W przypadku ewentualnych uszkodzeń mechanicznych Towaru (jego opakowania) zaleca się, by Klient zażądał od kuriera lub innego dostawcy doręczającego przesyłkę sporządzenia protokołu zniszczeń  oraz by podpisał  ten protokół.

     Gdy opakowanie przesyłki nosi ślady uszkodzenia, zaleca się by Klient przesyłki nie przyjmował, a o zaistniałej sytuacji niezwłocznie powiadomił Sklep  telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

     

    Spory

    Spory pomiędzy Klientem a Sklepem, wynikające ze złożonego Zamówienia lub dokonanej Transakcji będą rozpatrywane przez sąd powszechny właściwy dla właściwości miejscowej siedziby Sklepu

    Klient będący konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym w szczególności uprawniony jest do:

    zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży (podstawa prawna: art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej [tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz.148]).

    zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu z przedsiębiorcą (podstawa prawna: art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej [tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz.148]).

    uzyskania bezpłatnej pomocy w sporze z przedsiębiorcą korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów (podstawa prawna: art. 39-42 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów [Dz.U. nr 50 poz.331]) lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich (podstawa prawna: art. 45 ust.1 pkt. 5) ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów [Dz.U. nr 50 poz.331]).


    Przejdź do strony głównej
    USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
    Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
    Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
    Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
    Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
    ZATWIERDZAM
    Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
    USTAWIENIA
    ZGADZAM SIĘ