Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego działającego pod adresem Lux-Wood Łukasz Gmyz, 23-460 Józefów, ul. Przemysłowa 6 E
Informujemy,że właścicielem i prowadzącym w/w Sklep Internetowy jest Łukasz Gmyz
I DANE KONTAKTOWE
telefon: 515-155-313
adres poczty elektronicznej e-mail: sklep@oakandsteel.pl
Informujemy Państwa, że niniejszy regulamin stanowi integralną część Transakcji zakupu pomiędzy Klientem a Sklepem .
Regulamin zostaje udostępniony Państwu zgodnie z wymogami art. 8 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144 z 2002 r., poz. 1204 z późn. zm.) a równocześnie (wraz z pozostałymi dokumentami sporządzanymi przy zawarciu Transakcji) stanowi wypełnienie obowiązku informacyjnego przewidzianego treścią art. 12 ust.1 oraz art. 18 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz.827).
Prosimy, by Państwo zapoznali się uważnie z regulaminem i jego treścią przed dokonaniem zakupu w sklepie internetowym.
Przy zawieraniu transakcji Klient akceptuje postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie
II WYJASNIENIE OKREŚLEŃ
III. WYMOGI TECHNICZNE
IV WARUNKI KORZYSTANIA ZE STRONY PRZEZ KLIENTA
1.Przekazując swoje dane w ramach korzystania ze Strony, Klient ma obowiązek podawania informacji prawdziwych
- zablokować dostęp Klienta do Strony,
-zablokować konto Klienta,
- powiadomić właściwe organy o stwierdzeniu lub podejrzeniu naruszenia przepisów prawa
. - może domagać się naprawienia szkody poniesionej w wyniku bezprawnych działań Klienta,
- jednocześnie nie ponosi odpowiedzialności za jakąkolwiek szkodę poniesioną przez Klienta w wyniku jego działań niezgodnych z niniejszym postanowieniem lub innych działań stanowiących naruszenie prawa.
V Zamówienia
1 .Klient może dokonać Transakcji, składając Zamówienie przy użyciu:
- formularza dostępnego na Stronie
- mailowo
z zastrzeżeniem postanowień poniższych.
a/ Sklep Internetowy oraz możliwość złożenia Zamówienia są co do zasady dostępne dla Klienta przez cały czas, tj. 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
b/ o wszelkich planowanych przerwach w dostępie do Strony Klienci będą w miarę możliwości powiadamiani z odpowiednim wyprzedzeniem
c/ Towary oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych, wprowadzone na polski rynek zgodnie z przepisami prawa.
2. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem Strony www lub za pośrednictwem maila.
3. Prawidłowo złożone Zamówienie zostaje potwierdzone informacją zwrotną, zawierającą numer identyfikacyjny Zamówienia oraz komplet danych podanych przez Klienta przy składaniu Zamówienia (względnie dane pochodzące z konta Klienta), przekazaną na podany przez Klienta adres email.
4. W przypadku braku potwierdzenia Zamówienia w przeciągu trzech dni roboczych, Klient powinien skontaktować się ze Sklepem Internetowym na adres mailowy sklep@oakandsteel.pl lub telefonicznie - kontakt 515 155 313, 505 449 424
5. Klient składając Zamówienie szczegółowo określa cechy charakterystyczne zamawianego Towaru (w szczególności model, rozmiar lub grubość).
Jednocześnie Sklep informuje, że szczegóły wyglądu zewnętrznego Towarów (w szczególności kolory i odcienie) widoczne na urządzeniach Klienta (monitor, wyświetlacz) lub na wykonanych przez Klienta wydrukach przy wykorzystaniu urządzeń drukujących mogą różnić się od rzeczywistych, w zależności od indywidualnych właściwości i ustawień tych urządzeń.
W sytuacjach wzbudzających wątpliwość co do treści Zamówienia lub danych Klienta składającego Zamówienie, pracownik Sklepu Internetowego może skontaktować się z Klientem telefonicznie lub emailem w celu wyjaśnienia wątpliwości. W tym celu skłądając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych.
W sytuacji, gdy Sklep nie może wykonać zobowiązania z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez Klienta, pracownik sklepu może zaproponować Klientowi spełnienie świadczenia, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą lub cenę.
6. Przed dokonaniem wysyłki Towaru objętego Zamówieniem, Klient ma prawo odstąpić od Transakcji lub dokonać modyfikacji Zamówienia, składając oświadczenie i w tym zakresie w formie wiadomości poczty elektronicznej wysłanej na adres email sklep@oakandsteel.pl
Powyższe uprawnienie do odstąpienia od Transakcji jest niezależne od opisanego poniżej uprawnienia do odstąpienia od Transakcji i zwrotu Towaru
Dostarczenie zamówionego Towaru następuje w terminach podanych na stronie internetowej, z uwagi na fakt, iż różne towary mają różny czas realizacji przy czym za początek biegu terminu liczony jest dzień zaksięgowania płatności na rachunku bankowych Sklepu Internetowego
7. Zamówiony Towar dostarczany jest Klientowi przez doręczyciela wybranego przez Lux – Wood Łukasz Gmyz. Ceny Towarów oferowanych w Sklepie Internetowym wyrażone są w walucie polskiej i obejmują podatek VAT.
8.Ceny Towarów dostarczanych w ramach Transakcji co do zasady nie zawierają kosztów dostarczenia z wyjątkiem towarów opisanych na stronie jako „cena zawiera koszt transportu”.
9. Termin realizacji jest podany w dniach roboczych.
VI Płatności
1.W ramach wykonania Transakcji, Klient może dokonać Płatności na wskazany numer rachunku bankowego w formie przedpłaty.
Klient dokonujący płatności w formie przelewu zwykłego, powinien dokonać Płatności w terminie 7 dni od daty złożenia Zamówienia.
W przypadku upływu terminu, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Sklep uprawniony jest do odstąpienia od Transakcji.
2.Płatność uznaje się za dokonaną po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sklepu, w przypadku przelewu zwykłego
VII REKLAMACJE
Sklep dostarcza Towary wolne od wad w rozumieniu art. 5561 kodeksu cywilnego.
Na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady oraz określonych poniżej Klient ma prawo złożenia reklamacji.
Zgłoszenie reklamacji przez Klienta może, ale nie musi, nastąpić poprzez przesłanie do Sklepu wypełnionego czytelnie formularza reklamacyjnego (stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu) pocztą na adres: sklep@oakandsteel.pl
(z dopiskiem: „REKLAMACJA”).
Zgłaszając reklamację Klient powinien w szczególności określić swoje żądanie związane z wadliwością Towaru
Żądania przysługujące z tytułu rękojmi wymienione zostały w formularzu reklamacyjnym
Informujemy, że różnice pomiędzy wyglądem Towaru dostarczonego w ramach Transakcji, a fotografią na Stronie, wynikające wyłącznie z właściwości urządzeń stosowanych przez Klienta (monitor, wyświetlacz, drukarka itp.), w szczególności różnice w odcieniach, mogą nie zostać uznane za niezgodność Towaru z umową i obciążać Sklep.
W przypadku stwierdzenia tego rodzaju różnic (jeżeli powodują one u Klienta obniżenie lub brak satysfakcji z zakupu Towaru) Klientowi przysługuje skorzystanie z prawa zwrot w ciągu 14 dni nie zaś z, drogi reklamacyjnej.
Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest wykazanie przez Klienta faktu zawarcia Transakcji. W celu sprawnego przebiegu procesu reklamacyjnego sugeruje się przesłanie wraz z reklamacją dowodu zawarcia Transakcji (najlepiej oryginału faktury VAT).
Klient wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi zobowiązany jest dostarczyć wadliwy Towar na własny koszt na adres 23-460 Józefów ul. Przemysłowa 6e W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną, Sklep zwróci Klientowi koszt przesyłki na rachunek bankowy przez niego wskazany w ciągi 7 dni od daty uwzględnienia reklamacji
Wykonywanie uprawnień z tytułu rękojmi uzasadniające obciążenie Sklepu kosztami dostarczenia Towaru ma miejsce jedynie w przypadku, gdy reklamacja Klienta jest uzasadniona. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, koszt ponownej wysyłki obciąża Klienta
Reklamowany Towar powinien zostać dostarczony Sklepowi w stanie kompletnym i czystym.
Informuje się, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sklep jest odpowiedzialny za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia na Klienta niebezpieczeństwa lub wynikły z przyczyny, która tkwiła w Towarze w tej chwili.
Na jest wadą obciążających Sklep :
uszkodzenia spowodowane zwykłym, normalnym zużyciem Towaru,
uszkodzenia mechaniczne Towaru,
uszkodzenia spowodowane nienależytym użytkowaniem Towaru, w szczególności złą konserwacją lub brakiem konserwacji, przemoczeniem, używaniem w sposób niezgodny z przeznaczeniem, lub złym dopasowaniem.
VII ZWROTY TOWARÓW NIEZWIĄZANE Z WYKONYWANIEM UPRAWNIEŃ Z TYTUŁU RĘKOJMI
Klient ma prawo odstąpić od dokonanej Transakcji, składając w terminie 14 dni od daty objęcia w posiadanie Towaru będącego przedmiotem Transakcji
W tym celu zobowiązany jest złożyc, jednoznaczne oświadczenie (na przykład w formie pisma wysłanego pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną)a przed upływem 14 dni.
Oświadczenie o odstąpieniu od Transakcji może, ale nie musi być sporządzone przy wykorzystaniu formularza oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji („o zwrocie Towaru”) stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.
Jeżeli Klient zdecyduje się wysłać oświadczenie pocztą, powinno być ono skierowanena adres: 23-460 Józefów ul. Przemysłowa 6e Łukasz Gmyz Lux-Wood
Wykonując prawo odstąpienia Klient powinien też wykazać fakt zawarcia Transakcji.
Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od Transakcji następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sklep od Klienta oświadczenia o odstąpieniu
Klient otrzymuje zwrot należnej mu kwoty na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu.
Zwrot towaru następuje na koszt Klienta na adres wskazany przez Sklep.
INNE
Prosimy, aby Klient dokładnie obejrzał przesyłkę bezpośrednio po jej doręczeniu, przed potwierdzeniem jej odbioru doręczycielowi, w celu ustalenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych Towaru (jego opakowania).
W przypadku ewentualnych uszkodzeń mechanicznych Towaru (jego opakowania) zaleca się, by Klient zażądał od kuriera lub innego dostawcy doręczającego przesyłkę sporządzenia protokołu zniszczeń oraz by podpisał ten protokół.
Gdy opakowanie przesyłki nosi ślady uszkodzenia, zaleca się by Klient przesyłki nie przyjmował, a o zaistniałej sytuacji niezwłocznie powiadomił Sklep telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Spory
Spory pomiędzy Klientem a Sklepem, wynikające ze złożonego Zamówienia lub dokonanej Transakcji będą rozpatrywane przez sąd powszechny właściwy dla właściwości miejscowej siedziby Sklepu
Klient będący konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym w szczególności uprawniony jest do:
zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży (podstawa prawna: art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej [tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz.148]).
zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu z przedsiębiorcą (podstawa prawna: art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej [tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz.148]).
uzyskania bezpłatnej pomocy w sporze z przedsiębiorcą korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów (podstawa prawna: art. 39-42 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów [Dz.U. nr 50 poz.331]) lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich (podstawa prawna: art. 45 ust.1 pkt. 5) ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów [Dz.U. nr 50 poz.331]).